Ikväll ska vi ha kul!

Hejhej!
Idag så vaknade jag av att filles bror linus kommer upp och väcker mig av den anledningen att frukosten är klar! Dom hsötisarna passade upp på mig och gjorde frukost, skit gulligt! :D
Efter ett tag drog jag och fille ner till stan, fixade lite saker och så, sen kom pappa och hämtade mig. först ville han inte ha med mig i bilen och var nära att slänga av mig igen, KUL :S .... Jaja, vi åkte i alla fall till min farbror och var där ett tag, sen blev det snabbt hem och äta sen in till fille igen. Nu har vi färgat mitt hår och gör oss i ordning lite.
Ska ju på 18 års party! Blir säkert trevligt, även fast jag nog inte känner någon där.. haha :)



Ikväll ska vi ha kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0