sova kan va skönt ibland

God morgon.
Jag somnade ca 8 igår, och vaknade nu vid 9. Så har sovit 13 timmar!:O Verkligen inte likt mig.. Men rätt skönt iaf:) Nu ska jag gå upp och göra mig iordning lite. Men känner mig jävligt slapp så de får bli mjukis för hela slanten (Y). Idag ska jag Catrine och Genta till sommarhemmet och göra en marknads undersökning. Så kommer vara där hela dagen. Sen blir det nog ku för mig tror ja, eller så åker jag bara hem..

Och angående de som hänt mellan mig och daniel, många säger ju "ni som var så söta tsm" och "ni som var så kära" eller "ni som var så perfekta för varandra". Jag håller med, jag och daniel hade det jävligt bra. Men nu har vi gjort slut och anledningarna till det är inte något som alla måste veta så snälla sluta tjata om ni märker att jag inte vill prata om det..

Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A '

Sova kan vah riktigt skönt ibland,

2010-01-27 @ 16:04:40
URL: http://njatypkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0