Jävligt trevlig fredag!

Hejhej!!
Igår hade jag skit kul :) Kvällen började lite smått hos felicia och senare gick vi bort till tureborg. Hade riktigt trevligt med roliga människor! As lyckad kväll helt enkelt!

Idag så vaknade jag upp vid runt elva tror jag. vi satt och tjöta och så, sen kom pappa och hämtade mig vid runt två. Åkte hem för vi skulle ha släktkalas för han eftersom han fylde år igår. Men på grund av detta jävla snöoväder så kunde nästan ingen komma så det fick ställas in.
Sen var det ingen som ville köra in mig till stan igen så har suttit som en idiot med hjärnan på högvarv för att komma på en lösning xD
Som tur var så löste det sig och snart kommer en och hämtar mig. Då ska jag hem till fille och sen vet jag väl inte riktigt vad vi ska göra. Blir nog bara mys ^^

Jaja, puss på alla glada ♥

Kommentarer
Postat av: Janina

Svar: Sluta va så kinky :p

2010-02-26 @ 17:04:12
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0