sitter i sängen brevid en sovande daniel :)

Igår så blev det ju ingen mer uppdatering som ni kanske märkte. Det var för att Daniel kom och vi hade fullt upp hela kvällen, lagade tacos och såg på sagan om de två tornen och halva konungens återkomst :) Det var mysigt, fattar inte att han stog ut med mig när jag va så sjuk.. Hostade och snöt mig hela tiden, äckligt.. :(
Men men det var en lyckad kväll och idag vet jag som sagt inte vad jag ska göra.. Ska försöka få med mamma ut till torp en sväng, behöver nya skor haha. Och så sa Malda att en jätte fin klänning som hon köpt finns på bikbok, så skulle vilja kolla på den :) .. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D hoppas du får en bra dag!

2009-09-12 @ 11:27:59
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0