hemma nu en stund:)

nu har jag kommit hem och äntligen fått tag i min dator igen! fyfan kändes så tomt i skolan utan den:( åh fy fan va sur ja blev på mamma förut i bilen! hade precis rökt innan ja satte mig i bilen å hon börjar tjata om hur äckligt ja lukta å hur fult de e med alla som röker å massa skit.. fyfan va jobbigt det är att höra hela tiden -.- jaja sån e hon :D
nu har jag iallafall börjat fixa mina naglar! satt på en lösnagel på den som bröt sg, och målat nytt lager med vitt på de andra:)




ser ni så långa dom e?:P hihi min stolthet:D
nu pratar ja med daniel i telefon, vi försöker lösa de lite med alkohol å så om vi ska på fest sen:) blev extremt taggad till de i alla fall:D men ska ju till min kusin sara med på släkt kalas så de får bli efter i så fall:)

jaja nu ska ja kissa men ni får ha de puss hej <3


Kommentarer
Postat av: Jossan♥

mm visst gör de :) vad tycker du om mitt billiga inköp från monki? :)

kram

2009-09-04 @ 16:59:46
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0