fyfan

Va sur man blir när ens planer går i kras och man hör av alla andra hur kul dom hade -.-
Usch.. Hatar när folk har kul utan mig :(

Föresten så glömde jag att berätta en rolig liten sak som hände förut xD Haha när vi var hemma hos catrine, så kom vi på att vi ville ha te (dricker alltid de hemma hos henne) . Så jag och hon åkte till ica, och köpte mjölk för det måste man ju ha i teét. Sen när vi skulle tillbaka så fick catrine köra, och när hon skulle parkera min moppe så GASADE hon istället för att BROMSA. Så vi åkte in i ett cykelställ och sen ner i diket/buskar.. Hon hamnade på marken halvt skrattande gråtande å typ sa förlåt tjugo gånger haha. Jag sa bara "men vänta vi får se om de hände nått med moppen först, ta de lugnt". så försökte vi få upp den men den satt fast.. Vi ringde killarna efter hjälv, men dom ställer sig i fönstret å tar kort -.- Haha jag börjar bli sur så jag skriker på dom och tillslut så kommer dom och drar upp den. Den klarade sig hyffsat bra:)


nu ska jag sova, god natt snyggingar <3

Glöm inte att rösta :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Hahh ;)

2009-09-14 @ 01:54:39
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0