Hemma hemma


Nu är jag hemma, alltså hemma hemma. Hos mamma och pappa och maria xD. Sitter nere vid tvn med mamma och Maria, och nu börjar dom bråka om att Maria ska göra sina läxor -.- KUL ATT HÖRA ...


Vi ser på "Mammas pojkar" . Handlar om en massa tjejer som ska tävla om tre killar. Å dom killarna har med sig sina mammor å mammorna har jätte höga krav vad jag har förstått. Programmet har inte hållt på så länge.
Ne men skit samma, har i alla fall tatt lite gurka och flädersaft :D Äter gurka som godis nu för tiden ^^
Haha tro inte att jag bantar eller nått för det skulle jag aldrig göra. Eller jo, om jag vaknade upp fet som ett jävla berg så klart jag skulle skära ner lite på sötsakerna, men aldrig annars ^^ Jag trivs med min kropp, och jag skulle aldrig klara av att behöva tänka på allt jag inte ska äta.. Min åsikt är: Det är okej att banta om det behövs, inte annars. Håller ni inte med om att det låter vettigt?

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Jag har röstat på dig nu :D

2009-10-08 @ 21:06:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Haha ;D

2009-10-08 @ 21:07:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Janina

Jag tycker man ska banta bara om man är överviktig och att det är ett problem. Annars ska man inte göra det. Varför göra sig till liksom. :p Sen klart man kan sluta äta onyttit om man känner för det, det är ju en annan sak. Men man ska vara som man är, alla andra finns redan! ;) Ska du inte med på lägret?

2009-10-09 @ 15:39:33
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0