Vad är fel??? :(



Jag har så jäkla ont!
Nu har det visserligen gått över rätt mycket, men hemskt är det ändå :( Ont i magen, inte så jag mår illa, å jag behöver inte bajsa (haha) ingen aning vad det är..

Blev inget med å färga håret förut. När jag kom till Daniel så var jag så hungrig och han med så det blev att käka. Fläskkotlett och makaroner! hehe så duktiga e vi ^^ Men i alla fall så det tog ju rätt lång tid innan maten var klar och sen skulle vi ju ut till Jysk å fråga om sängen. Så vi sket i håret vi får ta de imorgon, så stack ja Daniel och Johan ut till affären och dom sa faktiskt att han kunde få en ny bara han hade kvitto. Och det har han ju så det var ju bra att det löste sig iaf!

Har föresten köpt mig ett par svarta Uggs




Tycker egentligen inte att sånna skor är så snygga, fast dom svarta är helt okej. Och så är dom ju så jäkla sköna!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0