Kalas för Daniel idag!



Har inte så mycket att säga om gårdagen, vi satt här å drack tills elva när de andra skulle på krogen. Jag åkte med dom in till stan och var först lite med Fille och Janina. Sen efter ett tag skulle jag gå hem men så gick jag förbi Roddan och compani så tjöta lite med dom med. Sen gick jag hem och spelade sims. Då fick ja ett sms från fillle att jag skulle ringa Daniel fort. Så de gjorde jag, han berättade att dom bråkat så jag drog på mig brallor och började gå in till stan för att möta han. Tur att allt gick bra iaf ;)

Nu har jag precis fixat mig lite och vi ska snart åka upp till Daniels föräldrar. Har glömt min mascara hemma :( Men men vad ska man göra? Det är iaf kalas för Daniel sen, och då ska jag äta tacos kan jag lova! :D

Ikväll blir de väl att soft dricka lite, känner mig som en helgs alkolist  :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0