Hemma hemma nu :)



Hejsan svejsan :D
Nu har jag precis kommit hem hem, alltså hem till mitt riktiga hem. Japp, jag ser Daniels hem som mitt egna med. Har alltid mina viktiga grejer där och har nog mer kläder där med tror jag. Eller iaf mer av de kläder jag gillar och använder. I alla fall, så idag hade jag ju sovmorgon. Vaknade av mig själv precis i rätt tid. Klädde på mig kläder och fjäskade för Daniel så han körd emig till skolan. ♥
I skolan hade vi först teori i idrott, sen lunch (satt och spelade super mario hela den) sen var det prov i datorkunskapen. Konstigt nog hade jag glömt bort nästan allt av det jag läst, men det gick bra ändå tror jag. :)
Efter provet så slutade vi, så jag gick ner till kampenhof och väntade på Daniel och Doughboy. Dom hade vart på torp och när de hämtade mig åkte vi dit igen.
Efter ett tag åkte vi hem till Daniel och spelade Sims 3 fyfan va kul de va, kommer nog äntligen över Super mario när jag kan spela det! :D

I alla fall så tog jag sju busen hem, och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och en värme kudde över axlarna. Har fått så jäkla ont i dom :( Bär ju jämt runt på min väska som jag har allt möjligt som kan behövas i (alltså massa skit som gör den väldigt tung) plus att jag jämt har med mig datorn. Det blir en del vikt på mina stackars axlar och nu kan jag inte diska ens för de gör så ont :(...
Någon som har bra tips på vad man kan göra om man har så ont i axlarna??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0