Anonymitet?

Hej!
Det är fredag och jag ligger hemma och är jätte sjuk. Detta suger för jävla mycket. Men ska inte klaga nu. Funderar över lite saker. Mest vad jag vill göra med livet och så. Sen har jag tänkt på vilket intresant jävla liv jag har egentligen (inte för tillfället eftersom jag är sjuk och så) men annars så älskar jag mitt liv. Någon borde skriva en bok om mitt liv. Eller så borde jag skriva dag bok å skriva ner verkligen ALLT. Eller a blogga så där riktigt seriöst. Det är bara det att de händer så mycket som jag inte vill att hela världen ska veta.. Plus att jag rent ut sagt äcklas av tanken att bli en seriös bloggare. Liksom jag förstår hela grejen, vem fan vill inte ha pengar och uppmärksamhet. Men de är en sån smuttsig branch, och jag stör mig så sjuuukt på de flesta bloggare (läser dom ändå hehe) och vill verkligen inte bli sån. Det jag funderar på är att kanske skaffa en anonym blogg, eller använda mig av falskt namn. Så att ingen vet att de är jag, men så kanske den bloggen kan bli stor ändå och jag kan tjäna lite pengar. Kan nog va sjukt kul att ha för mig själv också, att verkligen kunna skriva ALLT man gör... Inte tänka på vad folk tycker eller så. Ska fan göra de.
I alla fall, nu när jag ändå är inne här å skriver kan jag ju passa på att säga att jag inte är de minsta seriös med den här bloggen och jag har den bara för mig. Förr var jag mer seirös å jag skrev varje dag ett tag. Det gör jag alltså int elängre som ni kan se. Men nån gång ibland slänger jag upp lite tankar och så!

Kommentarer
Postat av: Janina

Tycker det låter som en bra idé att skaffa en anonym blogg. Eller varför inte som du själv skriver, att gå under ett falskt namn! ;)

Det tycker jag absolut du ska göra Anna!



Puss på dig min kära vän <3

2011-03-05 @ 19:46:20
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 10:42:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0