Tappat blogglusten

Ingen blogg lust alls även fast jag har rätt mycket att säga..
Stora nyheter är väl att jag haft prao i två veckor och det vart trevligt. Tagit upp mitt äktenskap med frugan på riktigt nu oxå och bor numera där nästan på heltid. (idag är hon magsjuk så jag har vart hemma)
Jag tänker mycket



Saknar min bästa vän. Personen jag verkligen litade på och som jag levde dygnet runt med.
Men nu har det visat sig att det är ganska mycket lättare att skita i allt och låtsas som mitt
hjärta är av sten, än att stå kvar och vänta på att stormen ska lugna sig.
Jag tänker inte ta mer skit för saker jag inte förtjänar. så är det bara


Kommentarer
Postat av: L

Fruktansvärt vacker bild!!

2010-03-26 @ 22:46:45
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0