Söndag

Vaknade nu, har sovit på Felicias golv inatt. Fast i morse var hon faktiskt snäll och bjöd upp mig till sängen xD Igår blev det att bara sitta här hemma hos henne å inte göra någonting. Hon somnade vid ca tolv, och var väldigt söt när hon sov haha xD. Nu kommer mamma om en halvtimma och hämtar mig, ska bli skönt att komma hem och få duscha, äta riktig mat och så. Men sen på kvällen blir det nog att åka in till nån polare å sova där, har ju prao i veckan och den börjar halv elva. Sover jag hemma så får jag ju ingen sovmorgon så..

Är sjukt irriterad på att alla blir arga på mig för fel orsaker, eller inte ens kan säga orsaken till att du aldrig mer vill se mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0