Softar på Filles golv

Hejhej! Klockan är nio och jag sitter på Felicias golv och tar de lugnt. Precis gjort mig iordning lite så väntar på bussen som går om ca 20 min. Då blir det att ta sig till prao platsen och vara där hela dagen. Sen i eftermiddag ska jag faktiskt åka hem, och sova hemma! Inte gjort det sen i torsdags..
Eftersom jag ändå inte gör så mycket nu kan jag berätta om gårdagen. 
Började med att natten tilll igår så gick vi till shell och köpte chips och cola vid 11 på natten. Sen när vi skulle hem igen så ramlade båda igenom snön och fille halkade och "bröt" foten. Skit kul va de! Sen när vi kom hem till Fille så satt vi och spelade kort till klockan tre. Onödigt när man ska upp nästa dag jag vet men båda var pigga. 
I alla fall, så nästa morgon var jag utan förvåning helt död och försov mig till tio. Och då skulle jag vara på praoplatsen klockan halv elva! Drog på mig brallorna på en minut och sen var det bara att springa. Från I17 till Sommarhemsskolan tog mig exakt en halvtimma, och då var jag nyvaken på det! tyckte de var rätt bra gjort av mig :) Iaf, så va vi där och hade de trevligt sen åkte jag ner till stan och satte mig och fikade med Fille och johanna (matilda kom även lite senare). När vi fikat klart gick vi till willys och köpte godis och cola sen gick vi till pingvin och tjötade lite med grabbarna sen körde dom hem oss och sen var vi bara hemma här hos fille och sen somnade vi rätt tidigt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0