MINNEN

Tog min gamla dator och gick in och kollade igenom en massa bilder. Fyfan vad man saknar allt! Liksom visst, allt är bra nu men förr så var det en helt annan sak. En annan gemenskap. Man var med varandra hela dagarna och hade jämt roligt. Allt betydde alltid något. Alla dessa bilder har stor betydelse för mig, alla berättar om ett minne, något som hände den dagen.
Jag tar alltid kort, tar kort på vänner, mig själv, olika saker. Men det är inget jag intreseras av längre, jag sitter inte om kvällarna och tittar på bilderna och tänker längre. Det är något som saknas i mitt liv som jag hade förr. Jag har ingen aning om vad, kan inte komma på något. Älskar allt som det är nu och är helt nöjd. Men det är något, en känsla.

Jaja, vill bara säga tack till alla som vart med och skapat allt detta, extra tack till dem som är kvar och skapar nya! älskar er alla♥



Ser bak över axeln på allt som varit och ler. Nu ska jag blicka framåt med glimten i ögat


Kommentarer
Postat av: Johanna Petersen ♥

Älskar dig! ♥

2010-03-04 @ 23:31:03
URL: http://rosagardiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0