Lite om lovet

Fredagen var ja ju som sagt på tureborg och hade det jätte trevligt :D.
Lördagen åkte jag hem för det skulle vara kalas för pappsen men det blev inställt så jag åkte in till Fille igen. Var lite på tureborg igen där tror jag.
Söndagen så träffade jag conny som kom hem från Mallorca och var med han hela dagen/kvällen/natten och hade jätte kul!
Måndagen tror jag att jag var hemma.
Tisdagen var det att softa hemma hos Catrine, jätte trevligt!! :D
Onsdagen var jag med hemma hos Catrine, men då var det tjejkväll som gällde! Trevligt som satan att bara vara med brudarna för en gångs skull♥ Fast blev sen på kvällen att ja drog till tureborg igen och softade.
Torsdagen så åkte jag hem en stund vet jag men sen på kvällen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, antingen Fille eller tureborg.
Fredag vare i alla fall att ta de lugnt hela dagen hos Catrine, å sen på kvällen softa lite grann. De andra drog på party men ja hade fest i mina brallor haha. Nej men jag tog det lugnt fredag.
Lördag med faktiskt, var med en gamal vän. :)


Sammanfattning: BRA LOV!!



Tjejligan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0