KÄRLEK

kärlek stavas:
f r u g a n
o c h
v i n i g u m i n

Vi är hemma hos mig idag. Min far kom hem idag så kändes bra att sova hemma och träffa han, självklart hängde fille med, vi sitter ju ihop nu som ni kanske förstått;)
Vi har lagat mat, vart ute med hundarna softat och jag har tatt en härlig dusch, och nu sitter vi me varsin data och käkar vinigummin och halvt glor på tv. AS NICE.

Imorgon blir det prao, sen en tripp till vbg med johanna och hälsa på en gammal vän. Trevligt somfan blir de tror ja.
Pussss haj for now



Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Såg att du kommenterat i Baby Senoritas blogg på nattstad.se, i inlägget där hon skrev om invandrare, SDs politik med mera. Eftersom din syn på detta instämmer med våra antirasistiska tankegångar så tänkte jag höra med dig om du skulle vilja prata mer med oss och se mer av Ungdom mot rasism's nya kampanj som heter Rösta Demokratiskt!



Vi skulle gärna vilja att Du kanske kunde fungera som ett ansikte utåt och hjälpa till att försöka få bloggar att uppmärksamma antirasismen som hamnat lite i skymundan nu när främlingsfientliga partier fått mycket utrymme i media. Skicka ett mail till mig eller gå in på vår hemsida: www.rostademokratiskt.se om du vill läsa mer. Vi skulle bli jätteglada om DU ville vara med oss i kampen mot rasism och i kampen för ett demokratiskt samhälle.

2010-03-13 @ 12:22:09
URL: http://www.rostademokratiskt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0