Midsommar!

Idag är det midsommar! En av mina favorit högdtider faktiskt. Jag ska snart åka till Grebbestad hem till sara, där ska jag och några mer fira midsommar, tror de kommer bli grymt kul!

Eftersom jag inte bloggar så mycket nu för tiden så kan jag ju berätta lite om vad jag gjort hitills under lovet.
Jag har badat, solat, grillat och festat! Precis som det ska vara alltså;) Och nu har jag en värre tid framför mig, idag ska jag som sagt festa lite i grebbestad, sen efter det så är det lysekils crusing och klart man ska med på de. Sen är det ju söndag och då ska jag faktiskt bara vila ut mig lite för sen ska jag på PEACE AND LOVE i sex dagar! Kul som fasen kommer de bli!;)

Men men nu får jag faktiskt röra mig, men glad midsommar på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0