Inte bloggat på länge

Har varken tid eller lust, men det har iaf inte hänt så mycket på de sista. Det var studentvecka förra veckan och då var jag med studenterna rätt mycket och söp med dom. Det var skeppan, landbadet och smögen i omgångar :) efter det har jag mest tagit det lugnt. I lördags så hade vi grillkväll hemma hos mig några stycken, för att fira min födelsedag lite. Fick en jätte jätte fin tavla med mina tjejer och en super fin tavla där dom skrivit lite till mig. Blev jätte glad över det verkligen, var det finaste jag kunnat få :)

Lite bilder från den kvällen







Nu skall jag åka på släktkalas hos min kusin moa som fyller år, och sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Det är onsdag idag och imorgon börjar vi kvart i tio (sista vanliga dagen i skolan). På fredag är det skolavslutning!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0