Vilo dag för mig

Idag när jag vaknade så kändes allt åt helvete rent ut sagt. Jag var på så himla dåligt humör och helt trött i kroppen och allting. Och när jag inte hittade min nya fundation så blev det droppen haha. Jag gick och la mig igen. Nu vaknar jag, klockan är halv ett. Otroligt skönt att få ha sovit ut. Och mamma ringde nyss med, hon sa att hon pratat med vårdcentralen och att de sagt att jag antagligen har en spricka i musklerna eller nått.. Men iaf så vet jag vad jag ska göra nu, jag ska smörja in med sån salva tre gr om dagen å käka ipren :)



yess yess, idag så ska jag och daniel stor städa, yeyy! haha aja vi hörs senare♥


Kommentarer
Postat av: Johanna Petersen

Du vet inte hur man fixar det? (A)

2010-01-19 @ 12:55:50
URL: http://rosagardiner.blogg.se/
Postat av: Erica

Aww stackarn! :/ Hoppas det går över! (:

2010-01-19 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0