Tog fel buss!


Nu har jag precis kommit hem igen (till daniel)
Åkte in till stan för att fixa klart min present till
Catrine, och köpa hårfärg. Så det gjorde jag, träffade
även Conny och Rodrigo lite, de va trevligt
ser itne dom så ofta längre.
Iaf så sen skulle jag ta bussen hem, och jag var säker
på att det var trean, men det var det tydligen inte.. Var faktiskt lite läskigt,
satt ensam på bussen och den åkte bort dit jag inte alls kände igen mig :(
Tur iaf så åkte den tillbaka till kampenhof så jag kunde ta rätt buss.
På den bussen så satt det en jätte söt liten bäbis framför mig
som bara log hela tiden. Ur gullig var den :D

Nu är jag som sagt hemma hos Daniel, bara han och Matte kvar och
båda ligger och sover, ska vänta fem minuter och sen ska jag
väcka dom. Muhahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0