Sängen ♥


Hejhej, jag är hemma nu. Ligger i min egna kära säng.
Trevligt att få hälsa på den med ibland, fast saknar att ha Daniel brevid mig.
Iaf sen vi hördes sist så har jag, Daniel och Doughboy åkt pulka. Haha det var
rätt kul :) Man måste ju passa på, snön kommer ju inte ligga föralltid.
Och när den väl försvinner vill jag att jag gjort det bästa av tiden den vart här :)

Iaf, när vi åkt klart så körde älsklingen hem mig, de andra hade gott och lagt sit.
Bara pappa kvar så ja å han satt vi TVn ett tag å åt chips.
Pappa ska åka på jobb imorgon, känns lite jobbigt att jag knappt
hinner bry mig längre. Liksom har ingen koll alls på när han ska
komma hem eller åka eller hur länge han vart borta. Kanske bara är för
att jag inte är hemma så mycket längre, och då inte har så stor koll på vilka som
är här. Eller så har jag bara vant mig.. Hemskt att vänja sig vid att
ens pappa aldrig är hemma, liksom det är en självklarhet nu för tiden...




Nej nu måste jag sova, det är en dag imorgon med och den
börjar vid halv sju då jag ska upp :( God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0