outfit och ansikte


Japp, såhär ser då jag ut ikväll :) Nu ska jag käka puss haj

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej, jag tycker du är jättesöt, men detta är INTE för att vara taskig, men du klär dej lite slampigt.. & jag tycker att det är fel eftersom du förstör ditt fina ansikte :).. för ditt eget bästa, jag lovar!

2010-01-30 @ 14:23:40
Postat av: Anna

haha ja ska ju på fest för helvete.. jag går jämt runt hur sleten som helst i mjukis å sånt annars och de e så långt från slampigt som de kan. du ska va tyst om sånt du inte vet :)

2010-01-30 @ 15:42:18
URL: http://annaappanna.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jätte söt åå sexig är hon så du ska bara knipa igen din käft

2010-01-31 @ 01:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0