Hemma hos Larsson


Skrev ett inlägg förut när jag var i skolan, men det gick inte att ladda upp
av någon dum anledning. Iaf, sammanfattat så sa jag att Daniel sov hos mig igår
och han började halvsova vid sju i soffan. Och vid nio låg både jag och
han i min sköna säng och sussade. Behövde inte heller gå på första lektionen
idag så vi hade en liten sovmorgon. Skönt som satan att vara lite utvilad!
I skolan så pratade jag lite med min klassföreståndare Marcus angående
det jag var så sur över igår.. Men de löste vi tror ja. Han sa iaf att jag är bland de
duktigaste i klassen haha, det har jag aldrig vart förut :)

Nu sitter jag hemma hos Daniels föräldrar. Ikväll blir det att dricka lite öl och åka runt lite.
Ksk blir vbg men de e inte säkert:) får väl se, nått kul hittar vi iaf på! :D

Vi hörs säkert senare idag men ni får ha de bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0