Hemma and I love my dogs


Hejhej :)
Efter skolan blev det fika med Fille, Lisa, Janina och Johanna.
Trevligt trevligt, jag Lisa och Fille spelade ett visst spel kallat
sms-roulette... Så ja hehe ni som fått konstiga sms kan ta det lugnt.
Jag har inte blitt helt pantad i skallen.. Däremot så blev jag på lite dåligt humör
av de jäkla spelet när jag skulle få skicka ett frieri till den sista människan på
jorden jag skulle göra de till haha..


I alla fall, efter att vi suttit där på kära rådhuscafeet i nån timma så
drog jag och Lisa till KU. Trevligt trevligt höhö. Efter det så åkte jag hem,
med buss!! Det har jag inte gjort på väldigt länge haha. Nu är jag här hemma hos
mina kära vovsingar :) Ska äta kyckling med brockoli och en macka. Låter det
konstigt? Neeej då hehe :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0