Haha jag gillar min pappa

Han kommer in genom dörren med största leendet och säger "jag har köpt nötter för 350 kr"
Hahah, det tyckte jag var jävligt roligt iaf. Vet inte vad ni tycker men det är väl inte varenda människa som köpter bara nötter för de pengarna? xD

I alla fall, har legat framför tvn och slöat hela dagen. Daniel kom förbi en stund så gick ut och pratade lite med han :) Tror det kommer funka bra för oss att vara vänner, hoppas verkligen det i alla fall :). Har även pratat lite med Conny och ändrat mina planer, ska hem till han och dricka lite. För han åker nämligen till mallorca imorgon, så måste passa på att se han lite :). Tror det blir skoj iaf, hör av mig lite senare när jag fixat mig och så

Kommentarer
Postat av: maria

hahahhahaa

2010-01-30 @ 14:23:40
URL: http://mmariafelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0