Gurka & coca cola

Hittade inlägget igen haha så här kommer det med


Nu ska jag berätta lite om min dag. Började med att jag vaknade och låg kvar två timmar i sängen och såg på film. Sen förflyttade jag mig ner till vardagsrummet och satt i soffan och såg på skit pogram i flera timmar. Sen var det dags för middag och då släpade jag mig till köksbordet, åt och plockade undan sen tillbaka till soffan. Satt där lite till sen kände jag mig äcklig och tog en dusch. Efter det satte jag mig i soffan igen.
Mamma och Maria skulle se på I en annan del av köping. Och det tycker jag verkar vara ett hemskt program.. Så jag tog min dator och släpade mig upp för trappan till vårt andra vardagsrum. Här sitter pappa med datorn i hugg, öppna spisen tänd och nyheterna på tv. Känns mycket bättre och jag blev plötsligt lite piggare oxå! Kanske beror det på gurkan och colan som jag tog med mig hit, vafan om min kära syster äter upp alla chips får väl jag äta gurka då.. haha.
Nej men det jag ville komma fram till är att jag är jäkligt slö, och det är på kvällen jag lever. Det är då jag piggnar till :) Men vafan spelar det för roll, snart ska man gå och lägga sig, eller så sitter jag uppe hela natten med datorn.. Har trotts allt sovmorgon imorgon så jag kan ju sova länge, äsh.. Jaja nu ska jag hålla käften puss på alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0