Gurka & coca cola

Åh nu blir jag sur... Skrev ett jätte långt inlägg verkligen å sen försvann allt -.-

Men sammanfattningesvis, idag har jag vart slö som satan hela dagen och bara legat i soffan. Nu är jag pigg och äter gurka och dricker coca cola.

Satt i soffan där nere men då skulle mamma och amria se på En annan del av köping . Jag tycker de verkar rätt hemskt de programmet ändå.. känns liksom fel. Så jag gick upp till pappa istället och satte mig vid denna tvn. Han kollar på sport nu men snart ska vi se på nån film :) Brasan är tänd och det är jätte mysigt!



Tog massa ego pics igår så ni kommer få lite bilder då och då :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jätte söt <3333

2010-01-31 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0