Förlåt!

Det här är verkligen helt åt helvete!
Jag tycker verkligen om dig, du har en så otroligt stor plats i mitt liv och i mitt hjärta. Och skulle inte du finnas där skulle allt vara så tomt. Jag har verkligen försökt att göra detta på det bästa sättet. Klart att du skulle bli sårad, men det var aldrig min mening och jag försökte göra det så lite som möjligt. Vill verkligen inte att något ska hända dig och vill verKligen inte att du ska försvinna ur mitt liv. Men vet inte vad jag ska göra. När inte känslorna längre finns där så är det bara falskt att fortsätta... Jag vill göra allt bäst för dig, men trodde att jag kunde tänka på mig själv med. Det är nog bäst om vi är ifrån varandra.. ÅHHH DETTA ÄR ÅT HELVETE
....

Kommentarer
Postat av: Erica

gumman, det kommer bli bättre! :( <3

2010-01-26 @ 20:20:05
Postat av: Matilda Björklund

i'm here baby <3

2010-01-27 @ 09:52:02
URL: http://superdupermatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0