Den efterlängtade skolan


Först och främst vill jag be om ursäkt för mitt lilla utbrott igår.
Men alla blir på dligt humör ibland och jag fick verkligen nog..

Sitter i skolan nu och har Datorkunskap. Det går väl sådär.. Haha xD
Har jätte ont i min nacke :( Klen är den som inte orkar bära :/ .. Borde börja träna.
Det kände jag verkligen förut på idrotten! Vi körde bip test och grejer, de går ut på att man
springer fram och tillbaka. Jag hoppade av nästan först, fick ju ingen luft så :( Och sen så
skulle man hoppa över grejer, haha de va pinsam jag kom inte över xD..
Är verkligen inte i samma form som jag en gång var.

Efter skolan ska jag och Daniel åka till torp, men jag misstänker att han sover.
Så får åka hem och väcka han när jag slutat. Sen så var det nått annat jag
skulle göra med, men har glömt bort vad det var xD Antagligen inget viktigt då.



Lisa och jag :)
Nu ska vi ha svenska




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0