Även lite om igår


Hej hej :)
Förlåt för att jag inte uppdaterar föräns jusst nu, men det kändes inte
som jag hade nått bra att säga förut och jag tycker att har man inget
bra att säga så ska man heller inte säga nått!
Ne men fram tills nu har jag bara vart hemma hos Daniel, Fille sov
där coh vi har bara tatt de lugnt och sett på tv och så.
Nu, är jag hemma pappa hämtade mig. Vi ska snart äta mat och sen
ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Det är ju skola imorgon:(


Men i alla fall, igår så var jag med Fille, Tobbe, Doughboy och Daniel. Vi var först
bara hemma hos Daniel och försökte göra några bra planer. Vi kom inte fram til så mycket
så vi drog runt å körde lite. Åkte hem till Doughboy i Backamo (?) satt där och spelade
barngeni och hälsade på minigeten Tage. Efter att vi softilerat där ett tag så skulle vi
dra till en fest i någon kille som hette Eriks sommarstuga. När vi kom dit så hände de en
liten grej och man kan säga som så att festen tog slut. Så vi begedde oss in till ua igen.
Åkte runt lite och så sedan drog vi till Nick en sväng. Trevligt att träffa han och Hule,
träffar inte dom så mkt nu för tiden. Catrine var där med. Men a där hade vi de
jätte trevligt och bara tog de lugnt å lyssnade på musik. Sen efter ett tag var det dags att
dra sig hemmåt (runt sex) så de gjorde vi. Fille sov som sagt hos oss och vi somnade nästan på
direkten. Sammanlagt var de en bra kväll, för mig iaf (vet att inte alla andra hade de lika bra kanske)
och de var jätte trevligt. Togs massa kort hemma hos Nick men jag glömde självklart sladd
jäveln hemma hos Daniel så ni får dem imorgon.


Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Det låter fett mysigt! :)

2010-01-10 @ 19:32:48
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0