Älskar mitt liv


Har precis vart ute och gått med mina älsklingar :)



Jätte mysigt var det, underbart vackert och vitt överallt!
Började tänka lite och så och jag kom på att jag har nog ett av de
bästa liv man kan ha. Jag har allt jag behöver:
Underbar familj, undebara vänner, underbar pojkvän.
Jag är inte bortskämd så jag får allt jag pekar på,
men får det jag behöver. När jag skulle komma på
vad jag ville ha i julklapp kunde jag knappt tänka ut något. Känns
inte som att det är något som saknas.
Jag tycker om mig själv, vet att om jag lägger ner lite
tid så kan jag bli jävligt vacker. Är nöjd med min kropp och
tycker om min stil.

ÄDet jag försöker säga är att jag är så
jävla glad och tacksam över allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0