Ska nog skaffa en privat blogg..

Idag har jag varit i skolan. Haft prov som gick rätt bra och vart i kiosken som startade idag.
Efter skolan så gick jag och catrine till rådhuscafet och jag åt en tacotallrik.<3
Matilda kom dit och sen gick vi till motionshuset och fick två veckors prova på kort. Funderar på at träna imorgon. haha, hela min kropp är åt helvete! Inte utsidan då, den är jag väl rätt nöjd med. Men har fan alltid ont någonstans, är det inte nacken så är det tån. Och ja, så funderar på att träna lite då och då så min kropp blir lite gladare.. Iaf, efter vi vart där gick ja in till stan och träffade daniel en sväng, sen åkte jag hem. Nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0