lite tankar

För ca 2 veckor sedan vägde jag 62, nu när jag vägde mig så var det 59 kg den visade. Inte bra.. :O

Man kan inte lita på någon i den här staden...

Det finns en person som har rätt att vara förbannad på mig nu, resten kan dra åt helvete för jag är trött på folk som surar utan anledning. som sagt, EN person.

Jag har ingen hobby, inget intresse heller..

För två veckor sen så var jag stenförälskad i livet och nu är jag sur på precis allt..

Vill supa mig jätte full och bara ha skoj och dansa hela natten..

Pappa fyller imorgon, grattis <3

jag ångrar ingenting av de senaste 9 månaderna

Jag är trött, ska sova nu.. God natt


Kommentarer
Postat av: Danel

Saknar deej <333

2010-02-19 @ 02:48:06
Postat av: LIVIS

bloggen är väl hobby/intresse? sötnos :)

2010-02-28 @ 12:02:33
URL: http://www.livis.iblogger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0