Helgen

hejhej! Kom nyss hem. Ska berätta lite om helgen nu, vi börjar med fredagen :)

När jag gick hemmifrån på morgonen så hade solen precis börjat gå upp, vackert!!
Var i skolan hela dagen, åkte till torp med Roddan efter jag slutat. Sen drog jag hem till Fille och vi käkade och gjorde oss iordning lite.

Efter det så blev det bowling med Arlind,Kassi, Granit och Martin. Skit kul!


Var med några mer med men fler bilder och så finns ju på bdb. Tack alla för den fredagen iaf:)

Lördagen så kom pappa och hämtade mig vid tre hemma hos Fille. Blev att duscha och göra sig iordning, min kusin Gustaf hade kalas för han fyller nämnligen 18! Herregud, alla blir så gamla:O Om ett år blir jag arton.. Jaja, åkte dit och hade jätte trevligt sen blev det in till stan en sväng och så. Hehe de va trevligt det med, tack alla som var med ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0