I skolan..

Hejhej!
Inatt sov jag hos min bästa vän i hela världen, Catrine. Är så otroligt glad att jag har dig, den som alltid ställer upp och som man alltid kan lita på. Ditt liv betyder mycket mer än mitt egna för mig! du är guld värd.
Vi köpte chips och cola och såg på en film som hette "The Fly". Sjukt dålig hahaha... Nej men det var en bra kväll, gjorde dagen inte helt åt helvete. Innan jag kom till henne så var det den sämsta dagen jag haft på väldigt länge, var på sjukt dåligt humör och alla var bara så otroligt irriterande och otrevliga så de var inte klokt!!

Idag är jag på bättre humör! Även fast jag vet att denna dagen inte har något specielt i beredskap så tror jag det blir fortsatt bra. Har bara vart i skolan hitills, och när den är slut blir det nog raka vägen hem. Tror jag ska ta ett bubbelbad! Sjukt gott och avslappnande...



Vill lägga in en sak till en person som förhoppningsvis förstår att det är han jag menar. Även om allt har blivit skit mellan oss och du antagligen hatar mig jusst nu, så hoppas jag du fortfarande förstår att du betyder massor för mig. Och jag skulle aldrig vilja göra något så förjävligt mot dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0