vackert väder vi har idag :)

Nu har jag nyss duschat och sitter hemma hos daniel och äter dill chips ^^ Snart ska vi dra ner till catrine sen ska vi nog till skeppan å softa, grilla ksk å så :)
Lite om gårdagen :
Skulle ju egentligen bara tatt det lugnt.. Men det visade sig att alla jag var med skulle festa och så så jag blev oxå sugen :) Fick lite groggar och så sen skulle vi ju in på trädgårn. Blev jävligt sur för precis när ja e inne så slänger vakterna ut mig och min pojkvän.. Dumma i huvet! Efter de gick ja och han och käkade sen stack vi hema till han.

Skriver igen när jag är hemma, eller kanske när jag är hos catrine.. Men hemma är jag vid runt sex sju och då får ni mera uppdatering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0