underbaraste daniel <3

han hämtade ju som sagt te till mig, och tog med sig en påse halstabletter som jag nästan käkat upp. och nu frågade han om jag var hungrig ifall han skulle göra mat till mig:) älskar min älskling <3 mår rätt mycket bättre nu iallafall och det är ju skönt. pratar med catrine, hon mådde oxå dåligt förut (då jag körde hem hon) men nu mår hon bra. så mitt går antagligen oxå över helt snart :) 
satt å tänkte på vad jag skulle blogga om, så kom ja på att när vi va på gamla kära (hosthost) sommarhemet förut så tog vi några kort med min webbcam. slänger upp dom här så ni har nått fint att titta på ^^



ja å janina



haha fyfan..



janina jag och catrine :D


Kommentarer
Postat av: Malda

SV; hahah jooo :P

2009-09-08 @ 22:30:33
URL: http://maldanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0