trött och spelar farmville

nu kom vi nyss hem från christian. vi såg på män som hatar kvinnor! fan coolt ändå, jag har läst lite av den boken som filmen är baserad på! kom inte ihåg så mycket för ja tyckte boken va seg, men filmen var bra. fast hemsk, sjukt att nån kan göra sånna hemskheter. vet att det bara var film nu, men de finns ju sånna störda personer.. typ som han som hade en inlåst i källaren å knullade hon å hennes barn å de där. kommer inte ihåg hur de va men alla har väl hört om han..? och han nya som hade en tje på bakgården.. fattar inte hur någon kan göra sånt mot en annan person.. jaja idioter finns, har alltid funnits och kommer alltid finnas. tyvärr!

men men, nu ska jag snart säga god natt så sätter vi väl på en film och somnar:) men vill bara fråga först, VA FAN E DE MED FARMVILLE SOM ALLA BLIR SÅ BEROENDE AV?? daniel började nörda det lite, å han ville ju att ja oxå skulle göra de bara för att han skulle kunna få gåvor av mig typ, så är inne å kollar ibland, och det är väl hyffsat roligt, men dom som har världens jävla farm, hur fan orkar ni?? xD om du är en farmville nörd så kan du väl förklara vad det roliga är för mig?:)

Å vet ni vad som hände nyss föresten??:(
jo, jag la en liten prutt. och så säger daniel "din gris, du skulle passa bra på min farm!" fyfan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0