Trevligt igår, mindre trevligt idag

Hehe, nu har vi vaknat. Känner mig inte som världens fräshaste sen igår, fast e mest trött och matt i kroppen. Daniel därimot mådde väl lite värre xD å han som aldrig blir bakis:O
Lite om kvällen:
Började som sagt med att jag Daniel Matilda och Catrine satt hemma hos Catrine och bara softade, spelade kort och drack lite smått ^^ Sen helt plötsligt kom Chrill Wallström Ekis Conny Roddan och massa mer. Men vi tog det rätt lugnt ändå :) Lyckad kväll helt enkelt, lite jobbigt på slutet men de e skit samma.

Idag ska vi till munkedal på födelsedagsfest för Sandra och Tord hemma hos Matte. Jag ska ha på mig min nya klänning som Daniel köpt till mig och som jag även hade på mig igår en stund ^^ Tror det kommer bli skit kul. Kameran ska med, och den var även med igår, men jag har inte förstått hur man lägger in bilder på denna datorn så ni får vänta tills imorgon med bilder :) Men de kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0