te <3

nyss gjort te och pratat lite med matilda i telefon :)



ska berätta lite om vad jag drömde förut. va rätt rolgit faktiskt, kändes riktigt verkligt också! :) jo det är så att jag gärna skulle vilaj tatuera mig, men min mamma är väldigt imot tatueringar. men i drömmen då så skulle min pappa låta mig göra en. skulle göra ett hjärta med vingar (det är det jag vill göra på riktigt med) men jag kunde inte bestämma mig var tjag skulle ha den.. sen i drömmen då så gick ja pappa och nån mer upp för kungsgatan och letade efter någon som kunde tatuera mig. sen helt plötsligt kom jag på att de komem ju göra rätt ont:O så då började jag tveka på om jag skulle göra den eller inte... sen vakande jag xD drömde nått mer sjuk men de komme rjag inte ihåg..

nu ska jag gå och hämta in hundarna :)  sen ska jg lägga upp  lite fina bilde rpå de sötnosarna :)


Kommentarer
Postat av: simone

SV: Ellerhur, håller med :)

2009-09-11 @ 14:27:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Kimse

Vad händer i helgen? :D



kram

2009-09-11 @ 14:35:37
URL: http://vampyrskalman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0