Super gästbloggaren Johanna.

Tjenare tjenare allihopa!
Johanna är äntligen här för att gästblogga visst är det underbart :)
För att presentera mig själv så är jag helt enkelt Annas vän och hon bad
mig och skriva en liten rad och det klart jag kan göra de. 
Jag sitter här inne på Daniels toalett medans Anna färgar mitt hår ännu svartare,
har fått en sån otroligt ful utväxt som helt enkelt måste bort!
Anna och Daniel skrattar åt att mitt hår står åt alla håll, väldigt kul...
En annan sak som inte är så kul är att jag hela tiden vill klia i håret så nu är
hela min fingertopp blå som ett blåbär. Känns lite oroande eftersom att färgen
ska vara svart. Wierd..


Så farligt står det faktiskt inte ut.. tycker jag själv iaf!




Och nu har vi färgat hela skiten ;D  underbart!


Ne men nu orkar jag inte blogga mer faktiskt. så det var allt från mig.
PUSSHAAAAAJ
Johanna Petersen*

Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Tack så mycket! På den bilden har jag inte löshår :)

2009-09-03 @ 17:29:27
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0