Så stolt över min älskling <33

fyfan va bra:D snart så ^^

Nu sitter jag i alla fall i skolan :) hahah catrine den tröga jäveln e fast ute i skogen xD


Vi fick en rätt skojsig uppgift av marcus. Vi ska planera ett helt kontor. Köpa in datorer stolar mm och kolla priser å skit så allt är bra :) rätt roligt har valt stolar och bord än så länge. Kan verkligen tänka mig att arbeta med sånt här i framtiden :)

Är lite sur på mig själv för jag har glömt mobilladdaren hemma hos daniel (tror/hoppas ja) och sladden till datorn glömde jag hemma. Ska ju sova hos Daniel någr dar nu så hade behöft den.. ska ringa mamma sen och fråga om hon kan ta med den till mig :)

Nä nu ska jag fortsätta med arbetet, ha de bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0