nu är daniel hemma igen :)

nu har han kommit hem igen, med glada nyheter :)
har nyss vart ute och rökt sen har vi kollat i tidningen. haha har blitt nörd på att läsa bohusläningen xd stod om svininfluensan, och vad jag har märkt så verkar det iallafall som att alla överreagerar med den där. de e liksom en vanlig influensa, det har vart ETT dödsfall i sverige. då e det ju värre med cancer eller andra sjukdommar.. jag tror det är bäst att bara låtsas som ingenting. istället för att gå runt och säga till alla allt man hört om hur farlig den e. jag är iallafall inte så orlig för att få den :)
gick in och kollade på adela, hade fått ett mail av lisa börjeson, om att vi har ett engelska projekt och jag är i hennes och erikas grupp. jag ska ta reda på lite om politic, food och public hollidays i singapore. KUL :O ska nog fixa lite med de nu för vi har engelska imorgon.. :/
sen ska kanske jag och daniel åka till thn, för han ska köpa ljud.. -.- sån löjlig grej egentligen att lägga massa pengar på. hahah nu sitter han å basar xD



Kommentarer
Postat av: tess

sv; var glad för det du :/ är inte direkt kul :P

2009-09-03 @ 13:04:36
URL: http://ntess.blogg.se/
Postat av: Linda

allt bra annars då? :)

2009-09-03 @ 14:06:53
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: madde :D

vi har också singapore, ska ta reda på dialekt och massa trista saker xD

2009-09-04 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0