lågnt skönt bad :)

Nu har tatt ett långt bad, det gör jag nästan aldrig. Brukar itne kunna sitta still särskilt länge och bara slappna av. Men nu läste jag lite ur "Flickan som lekte med elden" och då gick de bra :)
Blev bara lite kämpigt när jag efter ett tag märker att de e är vatten över hela golvet. Det är nått fel på rören med badkaret för när jag lyfte på proppen så åkte de ut på golvet ist för ner i rören -.- JÄTTE kul att torka upp allt det..

Funderar på att ta mig nått att äta.. hmm ska fundera lite på de, och så ska jag kolla om Designa din blogg funkar för de va nått fel där förut. Och jag behöver den sidan för att fixa dehär med headern :P

Kommentarer
Postat av: vesna

kul =) tare ba lugnt ..

2009-09-17 @ 20:49:34
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: malda

japp om man har det som val i 2:an:)

2009-09-17 @ 21:25:33
URL: http://maldanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0