ica snart tror jag

Får ju förfan dåligt samvete av att vi abra suttit inne hela dagen. Solen skiner ju därute :O:O Det ända som vi rört oss utanför dörren är för att ha tatt en cigg efter maten. Rökt två på hela dagen, är inte det bra?? :D
Haha annars så har vi bara suttit här å veit å haft de skoj, drucktigt öl och spelat Farmville. 
Det är ju soft att bara softa nån gång ibland oxå^^ Så  jag tycker det skulle vara helt okej om vi itne gör nått ikväll, för det här går också bra^^
men annars så e det väl att välja mellan att sitta ute nånstans me catrien och christian antagligen, ksk grilla. 
eller som daniel vill , åka ut lite me bilen och så me några.
eller, så va de en fest i herresta, men ingen av oss verkar så sugna på de så de  eväl uteslutet tror ja... Inte så kul när man itne känner den som har festen tycker jag.
Men nu ska jag försöka få med Daniel till ica :) Vi hörs antagligen om en stund <3

Kommentarer
Postat av: N I N O - manikyr.blogg.se

Sv: Haha nej det är jättegott :D

2009-09-19 @ 18:05:50
URL: http://manikyr.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: haha okej :P hur gammal är dudå? :P

2009-09-19 @ 18:10:29
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0