hemma kväll med älskling

Nu har mamma kommit hem och så, gjort mat till mig. Det blev bakad potatis idag igen, så himla gott!

Jag hostar inte lika mycket nu, det är ju väldigt skönt :).. Hoppas jag mår bra tills imorgon. Inte för jag har någrot specielt planerat, Daniel ska på krogen.. Han ska fira dyrby som fyller tjugo, och jag är ju inte arton så får inte följa med. Klart man kan ju smita in, men har hört att de är mycket nogrannare med legg och så nu och man vill ju inte åka fast :/ Dessutom har ja inte direkt bra med pengar, och tror ändå inte jag skulle få följa med. Dom ska vara själva:)


Bara att höra av sig, har ju somsagt inte en aning om vad jag ska göra imorgon :/

Ikväll däremot, så blir det tacos och filmkväll med älskling :) han kommer hit om en timma ungefär :) Haha vi äter jämt tacos när han är hemma hos mig, kanske för att det inte finns så mycket annat att göra här än att laga och äta mat xD Jo se på tv då men, man vill ju ha nått gott att äta till tvn :)
han skulle köpa med sig dricka å nått godis med. har verkligen inget gott hemma. Jag har liksom gott och snaskat på gurka för det inte finns nått annat :/ Menmen gurka är ju gott, och det är faktiskt en grönsak så de e ju inge fel med å äta de som godis:D



favorit bilden på mig och älskling :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; aa den menar jag :)

2009-09-11 @ 17:16:35
URL: http://thebloodycousins.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Skönt att höra! vilken mysig bild :)

2009-09-11 @ 17:18:47
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite pinsamt

2009-09-11 @ 18:17:34
URL: http://thebloodycousins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0