hemma (hos daniel) igen :)

jappjapp nu är jag här igen^^
haft trevligt med catrine och conny, spelat kort i några timmar. haha JAG ÄR PRESIDENTEN ;)
efter ett tag stack conny, och då satt jag och catrine och bara tjötade och rökte typ. sen efter ett tag så bestämde vi att vi lika gärna kunde åka hem till våra älsklingar som att sitta där. så vi tog min kära jude och åkte, hon hade ju ingen hjälm så vi var extra smidiga och åkte typ vilsen.. allt för att luras:D
men men vi kom fram, så nus ka jag kolla lite bloggar sen mysa med min daniel. ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET

får se om jag bloggar mer ikväll, men tror inte det


Kommentarer
Postat av: Janina

Svar: ja din syster va där =). frågan är väl då, varför inte hennes syster va där? :o

2009-09-10 @ 08:36:42
URL: http://johannajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0