fixat och klart

nu är vi tillbaka hremma hos daniel. hans pappa körde oss istället så det gick mycket fortare än vad ja trodde. nu ska vi snart äta och sen ska ja väl börja fixa mig mer, sen vid typ sex så kör daniels mamma oss först hem till mig så ja får byta kläder (kan ju inte ha samma som igår) och sen kör hon oss vidare till sara :) problemet är bara hur vi ska komma hem sen... men de löser sig väl, får fråga mamma om pengar till taxi ifall de inte skulle finnas nått annat alternativ:P det är ju problemet när man bor så mitt i skogen som jag oxå gör. det är svårt att ta sig dit och tillbaka. men däremot är det inte så mkt sura grannar och sånt så ;)
nä nu ska ja spela supermario :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0