chips är min frukost(Y)

hihi sitter och äter chips i daniels säng. så de kommer massa smulor i den^^så elak ja är!
men nu så ska ni få höra en lite rolig grej. min kusin som ja inte träffar så mycket har jag addat på facebook. och nu så sa hon att jag är på väg att få ett kusin barn! :D de e roligt för har väldigt många kusiner men ingen har fått barn än, vad jag vet iallafall? men hade dom de så hade jag vetat om det:) men det ska bli lite coolt, blev skit glad! :D
en dålig nyhet är då att jag tror de e nått fel med mina lungor typ, ksk har astma men det käns inte som astma för jag kan andas de går bra men känns ändå inte som ja får nån luft typ. och så e det ett tryck mot bröstet, precis mellan tuttarna. det gör väl inte så jääätte ont, men är extremt jobbigt och obehagligt eftersom det inte försvinner. har haft så här sen i söndags, fast det kommer och går. i söndags hade ja så ont så låg nästan å grina.. :( nån som vet varför det är såhär?


Kommentarer
Postat av: ellinor

svar: hehe okej :)))

2009-09-03 @ 12:14:38
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: amanda

har haft nått liknande och då var det för att rök hade "fastnat" i lungorna. Det kan bli så ibland och är inte farligt, brukar gå över efter ett tag :)



Men går det inte över så tycker jag att du ska träffa en läkare, även om det inte är nått allvarligt så är det ju skönt att slippa sånt där jobbigt!



Hälsa Larsson förresten, från amanda. Vi är gamla kompisar :)



kramar

2009-09-03 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0